Saturday, September 19, 2015

Percutian Ke Bali, Indonesia 5H4M

Assalamualaikum,


harini rasa berlapang dada nak share pengalaman bercuti dan melancong ke Bali, Indonesia
15-19 Oktober 2014 iaitu selama 5hari 4 malam. wah cerita lama dah setahun terkubur tersemat dalam hati tapi tak berkesempatan nak diluahkan giteww hahaha

trip kalini seramai 6 orang. sejujurnya aku ni kurang gemar kalau buat trip yang ramai ramai, even 6 orang ni pun aku dah rasa ramai. tapi kalau trip yang orang lain buat aku suka je nak ikut sebab tak payah nak pening fikir nak melayan, lain manusia lain ragam nya tak gitu?


sebelum tu kita buat salam perkenalan dengan gambar bawah ni ye *baca caption k :*
inilah dia 6 ketul muka sepanjang berada di bali haha



group ni sebenarnya terbahagi kepada dua. 4 out of 6, berada di Bali hanya selama 3hari 2 malam, and lagi 2 orang (me &cousin) sahaja yang stay sampai 5hari 4malam. dan sangat tak rugi stay sana lama sikit sebab banyak tempat dapat cover, and sebenarnya masa tu macam menyesal pun ada tak stay 6 hari kalau tak, dah boleh pergi lombok naik speed boat

memandangkan aku punya trip adalah selama 5h4m jadi aku boleh ler share full experience hehe



No comments:

(Part 2) Pengalaman Bersalin Anak Sulung, Hospital Kerajaan | Kelakar 😂 Dan Seram 👻

  Hi guys, Assalamualaikum, its me Nella, its been awhile since i last post an update here,  kalini aku nak sambung cerita pengalaman aku be...